با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

انتخاب اصلح حوزه کنگاور،صحنه ،هرسین، بیستون ودینور/ چرا وحیداحمدی

انتخاب شخصی اصلح و آگاه به قوانین و مقررات کشور برای مجلس شورای اسلامی در پیشبرد اهداف منطقه ، استان و کشور بسیار تاثیر گذار خواهد بود. از این رو مردم حوزه انتخابیه در انتخاب خود بایستی این موضوع را در نظر داشته باشندو انتخاب اصلح را وظیفه ی خودبدانند.

 

یک نماینده اصلح بایستی صداقت در گفتار، لیاقت و شایستگی و شجاعت و شهامت  داشته باشد همچنین استقلال  خواه و بیگانه ستیز باشد . دلسوز مردم و برای مردم باشد و در مسیر حل  معضلات و مشکلات مردمش کام بردارد وبا آنان صادق ورو راست باشد ، وامدار شخص یا گروهی نباشد. بر سر مصالح و منافع  مردم و کشور با کسی معامله نکند.

 

 

نماینده خوب بایستی متخصص باشد و در مجلس نسبت به امور اشراف کامل داشته باشد ، که در مواقع لزوم و حساس مانند یک کارشناس خبره به سرعت تصمیم گیری کند.

 

نماینده کارشناس فردی است خبره که مواضع تاثیرگزارش مثبت ، موجه و مورد تایید و استقبال دیگرهمکارانش قرارگیرد.

 

قرارگرفتن "وحید احمدی" درلیست 15 نفر اعضاء کمسیون ویژه برجام و انتخاب وی به عنوان یک نماینده مستقل در میان دیگر کاندیداهای عضویت در این کمسیون ویژه ، بیانگر میزان اطمینان  و اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به ایشان و حضور فردی کارشناس نسبت به مسائل اساسی کشور می باشد.

 

ازطرفی باتوجه به سابقه درخشان" وحید احمدی "در کمسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  شاهد مواضعی هوشمندانه ونقشی مثبت از سوی ایشان درکمسیون ویژه بررسی برجام هستیم  .

 

این مهم درحالی روی می دهد که شاهد کاندید شدن نمایندگان سرشناسی چون "جهانگیرزاده ، مصباحی مقدم ،کوچک زاده و..."برای عضویت در این کمسیون ویژه بودیم .

 

باتوجه به این موضوع مهم واساسی کشور که می توان آن را از مهمترین چالش های سیاسی –اقتصادی کشور نام برد ، که مجلس شورای اسلامی در مورد آن تصمیم گیری نمود .حضور "وحید احمدی" به عنوان یکی از این اعضاء نه تنها برای حوزه انتخابیه ومردم رنج کشیده بلکه برای منطقه وغرب کشور مایه مباهات ،دلگرمی ،سربلندی  وافتخاراست .

 

 ازاین رو یکی از مهمترین شاخص های یک نماینده اصلح بیانگر این است که در چنین موقعیت حساس نظام و کشور، بتواند با تیز بینی ودقت نظر تصمیم گیری  حیاتی و نقش مثیت و تاریخی خود را به درستی  ایفا کند.

  

درپایان بدور از هرگونه تعصب بایستی به چنین شخصیت سیاسی که در مهمترین چالش کشور بعداز جنگ تحمیلی و دربالاترین سطح تصمیم گیری مملکت حضور پررنگ (  نایب رئیسی کمیسیون ویژه برجام ) داشت ، واقعا افتخار کرد  که شاید چنین  شخصیتی برای منطقه ما تکرار نشدنی باشد.

 

حال وظیفه ی ما این است که انتخابی اصلح داشته باشیم یا اینکه اصلح ترین را انتخاب کنیم.و...

 

نویسنده : باکرمانشاه وبلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.