با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

حضور پرشوروگرم هرسین و صحنه در حمایت از شیخ وحید احمدی درزیربارن وحمایت آیت ا.. حاج ذکر ا... احمدی/عکس

امروز سه شنبه 4/12/94شاهد مراسم سخنرانی در مسجد حجت بن الحسن عسگری (عج) هرسین و سپس مسجد امیرالمومنین (ع) در صحنه بودیم که با حضور گرم مردم دریک روز بارانی و سخنرانی و «حمایت کامل آیت ا.. حاج ذکر ا... احمدی» از «کاندیداتوری شیخ وحید احمدی»، همراه بود که "سایت شخصی وحید احمدی"ازآن به عنوان" سه شنبه باشکوه "یاد کرد.


  

در مراسم هرسین، مردم که با ازدحام بیش از حد جمعیت و در زیر باران- در محوطه مسجد و خیابان- به سخنان «حاج ذکر ا... و شیخ وحید»، گوش فرا می دادند، صحنه ای باشکوه ایجاد شد که نظیر آن را تا کنون ندیده بودیم.

 

ابتدا در این مراسم، آیت ا... حاج ذکر ا... احمدی، حمایت کامل خود را از شیخ وحید احمدی اعلام کرد و گفت: «در همه سالهایی که او را می شناسم، جز دلسوزی برای انقلاب و نگاه عمیق و همه جانبه نگر، چیزی در او ندیدم. من خود را دیشب از قم به هرسین رساندم تا بگویم، مادام که زنده ام حمایت خود را از شیخ وحید اعلام می دارم و خدمت شما عرض می کنم که او نامزدی اصلح و در خط رهبری و شهداست.»

 

 جمعیت حاضر در مسجد، بارها با «تکبیر و صلوات»، سخنان این «مردِ نام آشنا و محبوب منطقه» را، تأیید کردند.

 

شیخ وحید احمدی به عنوان سخنران بعدی، ضمن تشکر از حضور مردم در زیر باران و با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: «امروز، بحث انتخابات در منطقه ی ما- به یک دلیل روشن- از اهمیت مضاعفی برخوردار است؛ شما نماینده ای می خواهید که از جنس راستگویی و صداقت باشد، زیرا اگر نماینده با مردم صادق نبود، هرگز امین شایسته ای برای مردم نمی تواند باشد.»

 

وحید احمدی در ادامه تأکید کرد که؛ «مجلس افرادی را می خواهد که هم متعهد باشد و هم متخصص؛ متعهد باشد تا به آرمان های شهدا، امام و رهبری خیانت نکند و نیز، متخصص باشد که بتواند آبروی شما مردم در مجلس، بشود.»

 

وحید احمدی در هر دو مسجد هرسین و صحنه و در میان حمایت باشکوه مردم، درباره حوزه بهداشت و درمان، تکمیل پروژه های راه سازی، انجام موفق گازرسانی ها، حضور 276 روزه در منطقه،182 روز ملاقات در تهران و صدور و پیگیری 81 هزار نامه برای شهروندان در طول 4 سال گذشته ونیز، کمیسیون برجام، گزارشی کامل ارائه کرد.

 

وی در خاتمه سوگند یاد کرد که؛«تا زمان زنده بودنم خدمتگزار مردم خواهم بود؛ چه رأی بیاورم، چه رأی نیاورم.»

 

گفتنی است؛ آیت الله حاج ذکر ا... احمدی که در این دو همایش باشکوه، مردانه وارد میدان شد و حمایت کامل خود را، از شیخ وحید احمدی اعلام کرد؛ نماینده دوره سوم مجلس سوم خبرگان رهبری، ریاست اسبق دادگستری کرمانشاه، همدان و هرمزگان بوده و هم اکنونقاضی ارشد دیوان عدالت اداری است.





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.