با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

«خرید رأی» حربه مقابله با راستگویان و...

در سومین ویژه نامه مطبوعاتی –بهار کرمانشاه- گزارش تحلیلی مشروحی از جایگاه نمایندگی منطقه در مجلس شورای اسلامی و این سوال که «آیا به راستی، راستگویی جرم است؟» مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

خرید رأی؛ تخلف یا توهین؟؛ تیتر دیگری است که معضل خرید رأی در منطقه را مورد بررسی قرار می دهد و این سوال را از مخاطبان فهیم و آگاه می پرسد که؛« خرید رأی، آیا تخلف و یا توهینی به شعور و احساسات مردم شریف منطقه نیست؟»

در این گزارش با اشاره به فصل هفتم قانون انتخابات، خرید رأی در 3 دوره قبل و گذاشتن قرارهای مالی در قبال جمع آوری شناسنامه در سطح برخی روستاها را یادآوری می کند و از نهادهای نظارتی و قانونی می خواهد که جلوی این اتفاق ناخوشایند و خلاف قانون را بگیرند تا انتخابات در فضای سالم و رقابتی انجام شود.

درادامه همین گزارش، به عملکرد «وحید احمدی» نماینده منطقه و نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در 4 سال گذشته پرداخته می شود و نقش وی در ارتقای جایگاه نمایندگی را بررسی می کند.


 

 

این گزارش با پرداختن به دیدگاه های حجت الاسلام و المسلمین وحید احمدی و « ندادن وعده های غیر عملی» و «سوءاستفاده از احساسات مردم» جهت «کسب رای»، با بیان آمار 81 هزار نامه صادر شده در طول مدت نمایندگی وی، خط بطلانی بر شایعات بی اساس برخی افراد و حامیان برخی نامزدها می کشد.

بهداشت با درمان می آید؛تیتر مطلبی است که به عملکرد موفق نماینده منطقه در حوزه بهداشت و درمان، می پردازد و پیگیری ها و رایزنی های مستمر وی را مورد بررسی قرار می دهد. اقدامات انجام شده در بیمارستان کنگاور، اختصاص 3 میلیارد تومان بودجه و استقرار 15 متخصص در بیمارستان چمران، 64 تختخوابی شدن بیمارستان صحنه، ارتقای سطح درمانگاه بیستون به «بیمار- بستر» که یک درجه پایین تر از بیمارستان است، مرمت و خرید تجهیزات و دستگاه رادیولوژی دیجیتال برای بیمارستان هرسین و خبر افتتاح بیمارستان صحنه در سال آینده، از دیگر بخش های این گزارش است.

رنج درو می کنیم...؛ تیتر گزارشی کوتاه است که به کشاورزی در منطقه و مسئله چاه های آب کشاورزی می پردازد. این گزارش به همراه خبر خوشِ ساماندهی چاه های غیر مجاز به دروغ بودن وعده های غیر عملی در خصوص اعطای مجوز در محدوده دشت ممنوعه می پردازد و تنها راه حلِ این مشکل را صرفه جویی در برداشت آب از چاه های منطقه می داند.

گاز رسانی؛ افروختن شعله های خاموش؛ گزارشی است که در آن به اقدامات گاز رسانی به روستاهای منطقه پرداخته شده است. گاز یکی از نعمت هایی است که دوره های پیشین از آن غفلت شده بود و در این دوره از رشد بالایی برخوردار است، تا جایی که در سال آینده، تمامی روستاهای بالای 20 خانوار نیز، از این نعمت برخوردار می شوند. گازرسانی به 57 روستای دیگر در هرسین، بازدید نماینده منطقه از روند گازرسانی در منطقه و اختصاص اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال، از دیگر بخش های این گزارش است.

حمایت های بی نظیر مردمی؛ تیتر گزارش تصویری از همایش های پرشکوه و مملو از جمعیت و علاقمندان به «شیخ وحید احمدی» است که نیازی به توصیف ندارد؛ چرا که تصاویر خود سخن می گویند

نظرات 1 + ارسال نظر
همشهری سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 15:47

خرید رای .دادن وعده توهین آشکار به مردم است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.