با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

حضور پرشوروگرم هرسین و صحنه در حمایت از شیخ وحید احمدی درزیربارن وحمایت آیت ا.. حاج ذکر ا... احمدی/عکس

امروز سه شنبه 4/12/94شاهد مراسم سخنرانی در مسجد حجت بن الحسن عسگری (عج) هرسین و سپس مسجد امیرالمومنین (ع) در صحنه بودیم که با حضور گرم مردم دریک روز بارانی و سخنرانی و «حمایت کامل آیت ا.. حاج ذکر ا... احمدی» از «کاندیداتوری شیخ وحید احمدی»، همراه بود که "سایت شخصی وحید احمدی"ازآن به عنوان" سه شنبه باشکوه "یاد کرد.


  ادامه مطلب ...

اصلاح طلبان واعتدال گرایان: کاندید ما، وحید احمدی

هفته نامه «آوای کرمانشاه» امروز در تیتر یک خود با عنوان «جمعه اعتدال» اسامی کاندیداهای مورد حمایت شورای سیاست گذاری اطلاح طلبان استان کرمانشاه در انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

در این فهرست «آیت اله امان اله نریمانی» و «آیت اله محمود محمدی عراقی» به عنوان نامزد های مورد حمایت اصلاح طلبان معرفی شده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین «وحید احمدی» نماینده کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون و دینور و نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان کاندیدای مورد حمایت احزاب و تشکل های اصلاح طلب انتخاب شده است.

 

مجمع هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه، خانه کارگر، حزب همبستگی، حزب مردم سالاری، حزب اعتماد ملی، مجمع دانش آموختگان، جاداک، آزادی و حزب اراده ملت از جمله احزاب و تشکل هایی هستند که از این کاندیدا حمایت کرده اند.

 

در حوزه انتخابیه کرمانشاه نیز «احمد صفری»، «سید سعید حیدری طیب» و «بهروز خسروی»؛ در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی، «حسین خوش اقبال»؛ در حوزه انتخابیه اسلام آباد و دالاهو، «علی صابری» و در حوزه انتخابیه اورامانات، «انور بکامیری» افرادی هستند که در لیست مورد حمایت شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان کرمانشاه هستند.

 

درباب خرید رای/ خرید رای حربه مقابل راستگویان

خرید رای:

-برابر فتوای مقام معظم رهبری و برخی از مراجع تقلید خرید و فروش رای حرام است و کسی که از این طریق نماینده شود ، نمایندگی او باطل است.

- خرید رأی، آیا تخلف و یا توهینی به شعور و احساسات مردم شریف منطقه نیست؟

-خرید رای حربه مقابل راستگویان است.

-تأثیر پول در انتخاب شدن، سرنوشت مهمترین نهاد قانون‌گذاری کشور را با منافع کانون‌های ثروت گره خواهد زد و آنچه مورد غفلت و ظلم قرار خواهد گفت منافع ملی و مصالح ملت است.

عوام‌فریبی و دادن قول‌های خارج از اختیار و نشدنی و غیر محلی از آسیب های عمده انتخابات است چون عوام‌فریبی و عوام‌گرایی فضا را برای نخبگان تنگ می‌کند ثانیاً عوام‌گرایی انتظار جامعه را سر سام‌آور بالا می‌برد طوری که هرچه فاصله بین سطح انتظار جامعه و ظرفیت کشور برای پاسخگویی به انتظارات مردم زیاد باشد به همان اندازه امنیت اجتماعی کشور تهدید می‌شود.

بدیهی است کاندیدا‌های که برای مثال برای راهیابی به مجلس (محل تعیین سرنوشت کشور) با پول رأی می خرد برای جبران پول‌های خرج شده فردا به عنوان نماینده مجلس رای خود را خواهد فروخت.

-خرید رای باچه پولیست؟

خرید رأی با پول سیاه :پولی که از طریق فعالیت ها یا مبادلات غیرقانونی به دست می آید در ادبیات اقتصادی به آن پول سیاه یا پول کثیف گفته می شود. به عبارت دیگر هر نوع درآمدی که محصول یک فعالیت قانونی اقتصادی نباشد به عنوان درآمد غیرقانونی و نامشروع محسوب می شود و پولی را که از این مسیر حاصل می شود اصطلاحاً پول سیاه یا پول کثیف می گویند.

-رأی ندادن به کاندیدایی که نسبت به خرید رأی اقدام می‌نماید.نه به خرید رای

-خرید رای پایمال کردن خون شهیدان است و آنان هویت مردم را میخرند و وکیل واقعی مردم نیستند.

-خرید رای به راستی نشانه تشنگان قدرت است نه طالبان خدمت. لذا این می تواند معیاری باشد برای تشخیص این دو گروه و نه شعارهایی که می دهند و علم هایی که برپا می کنند.

-مجازات جرم خرید و فروش رای مطابق قانون تعزیرات، ﺗﺎﺳﻪ ﻣﺎه ﺣﺒﺲ ﯾﺎ ﯾﮏ ﻣﯿﻠﯿﻮن ﺗﺎ ﭘﻨﺞ ﻣﯿﻠﯿﻮن رﯾﺎل ﺟﺰای ﻧﻘﺪی وﻫﺸﺖ ﺳﺎل ﻣﺤﺮوﻣﯿﺖ از ﻋﻀﻮﯾﺖ در ﻫﯿﺎﺗﻬﺎی اﺟﺮایی و ﻧﻈﺎرت وﺷﻌﺐ اﺧﺬ رای، مجازات مرتکب می باشد.

 نویسنده: باکرمانشاه وب

انصراف حسن سلیمانی از مناظره با وحید احمدی/ پرسش های مردم اما، همچنان باقی است...

شنیده ها حاکی ازاین است که گویا کاربران شبکه های اجتماعی و عمدتاً حامیان شیخ وحید احمدی به طور اداری و قانونی- از طریق فرمانداری کنگاور و با نشان دادن حسن نیت از سوی فرماندار این شهر- زمینه برگزاری مناظره، میان این دو نامزد را فراهم کرده اند اما تا کنون به سرانجام نرسیده است.

 

حسن سلیمانی و دست اندرکاران ستاد انتخاباتی وی، ابتدا به برگزاری مناظره ایراد گرفتند که- با رعایت حق طبیعی هر کاندیدایی- شرایط «اداره مناظره» حتی به طرف مقابل، واگذار تا هیچ گونه بهانه ای در میان نباشد؛ با این حال، در دقیقه نود اعلام انصراف شد و با طرح این مساله که «حسن سلیمانی فرصت ندارد»؛ از انجام مناظره جا زدند.

 

گفتنی است؛ همه ما برای نامزدهای این دوره توفیق آرزو کنیم، اما این نکته را نمی توان کتمان کرد که پرسش های مردم هم چنان باقی است و افزون برآن، باید دید؛ «چه مسائلی وجود دارد که از انجام مناظره- که می توانست فضایی سرشار از گفتگو و روشنگری فراهم سازد-احساس نگرانی می شود؟»

 

 

انتخاب اصلح / مایه مباهات ، دلگرمی ، سربلندی و افتخار

انتخاب شخصی اصلح و آگاه به قوانین و مقررات کشور برای مجلس شورای اسلامی در پیشبرد اهداف منطقه ، استان و کشور بسیار تاثیر گذار خواهد بود. از این رو مردم حوزه انتخابیه در انتخاب خود بایستی این موضوع را در نظر داشته باشندو انتخاب اصلح را وظیفه ی خودبدانند.

یک نماینده اصلح بایستی صداقت در گفتار، لیاقت و شایستگی و شجاعت و شهامت  داشته باشد همچنین استقلال  خواه و بیگانه ستیز باشد . دلسوز مردم و برای مردم باشد و در مسیر حل  معضلات و مشکلات مردمش کام بردارد وبا آنان صادق ورو راست باشد ، وامدار شخص یا گروهی نباشد. بر سر مصالح و منافع  مردم و کشور با کسی معامله نکند.

نماینده خوب بایستی متخصص باشد و در مجلس نسبت به امور اشراف کامل داشته باشد ، که در مواقع لزوم و حساس مانند یک کارشناس خبره به سرعت تصمیم گیری کند.

نماینده کارشناس فردی است خبره که مواضع تاثیرگزارش مثبت ، موجه و مورد تایید و استقبال دیگرهمکارانش قرارگیرد.

قرارگرفتن "وحید احمدی" درلیست 15 نفر اعضاء کمسیون ویژه برجام و انتخاب وی به عنوان یک نماینده مستقل در میان دیگر کاندیداهای عضویت در این کمسیون ویژه ، بیانگر میزان اطمینان  و اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به ایشان و حضور فردی کارشناس نسبت به مسائل اساسی کشور می باشد.

 

ادامه مطلب ...