با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

همایش باشکوه انتخاباتی مردم هرسین در مسجد صاحب الزمان (عج)/عکس

عصریکشنبه این همایش باشکوه که برخی به دلیل محدودیت جا، ایستاده بودند، با حضور گسترده مردان و بانوان شریف هرسین، آغاز شد. در ابتدای این همایش، سنگ سفیدی از معلمان نام آشنای شهر خطاب به مردم گفت: «حجت الاسلام والمسلمین وحید احمدی، فرزند انقلاب است. برای ما در این منطقه جدای از حضور او به عنوان سفیر ایران در مغرب، نقشی که در کمیسیون ویژه برجام و به نتیجه رسیدن آن داشت، مایه مباهات و افتخار مردم این منطقه است.» در این هنگام مردم با شعار «احمدی، احمدی، حمایتت می کنیم» قدرشناسی خود را جلوه گر ساختند.

 سنگ سفیدی در ادامه، مردم را به حفظ آگاهی و انتخاب اصلح و حمایت از وحید احمدی فراخواند.

سپس وحید احمدی نماینده کنونی در سخنانی ضمن تأکید بر لزوم رفع محرومیت و ادامه مسیر عمران و آبادانی هرسین، مطرح کرد: « ما در هرسین موفق شدیم در بحث اشتغال، طرحی را تدوین کنیم و به تصویب برسانیم که کارخانجات از نیروهای بومی شهرستان استفاده کنند.»

 

 

وی در ادامه یادآور شد که؛«امروز در بحث بهداشت و درمان نیز، شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ای هستیم. تکمیل بیمارستان هرسین با خرید تجهیزات و نصب آن، یک نمونه موفق و عینی است. در حوزه زیر ساخت به ویژه گاز رسانی، اقدامات قابل توجهی صورت گرفت که همه از آن مطلع ایم. چنانچه تا پایان سال 95 حتی روستاهای بیست خانوار نیز، از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.»

وحید احمدی در خاتمه یادآور شد؛ اقداماتی که در زمینه 2 بانده شدن سراهی هرسین صورت گرفته و نیز راه اندازی کارگاه دو راهی بیستون به هرسین- به دلیل حمایت شما مردم و دلگرمی به این خدمتگزار به عنوان نماینده و پیگیری کننده مطالبات مردم هرسین- بوده است. اما باید بدانیم که این راه تا رفع محرومیت کامل، می بایست با مشارکت یکدیگر ادامه پیدا کند.»

گفتنی است؛ مردم از اقدامات و به ویژه صدور 81 هزار نامه پیگیری مردم در طول 4 سال پیشین، حمایت کردند و با سر دادن تکبیر و شعارهای حمایتی، نماینده کنونی و نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی –شیخ وحید احمدی- را، بدرقه کردند.



نظرات 1 + ارسال نظر
صحنه ای دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 19:21

صحنه یکپارچه با وحید احمدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.