با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

انتخاب اصلح حوزه کنگاور،صحنه ،هرسین، بیستون ودینور/ چرا وحیداحمدی

انتخاب شخصی اصلح و آگاه به قوانین و مقررات کشور برای مجلس شورای اسلامی در پیشبرد اهداف منطقه ، استان و کشور بسیار تاثیر گذار خواهد بود. از این رو مردم حوزه انتخابیه در انتخاب خود بایستی این موضوع را در نظر داشته باشندو انتخاب اصلح را وظیفه ی خودبدانند.

 

یک نماینده اصلح بایستی صداقت در گفتار، لیاقت و شایستگی و شجاعت و شهامت  داشته باشد همچنین استقلال  خواه و بیگانه ستیز باشد . دلسوز مردم و برای مردم باشد و در مسیر حل  معضلات و مشکلات مردمش کام بردارد وبا آنان صادق ورو راست باشد ، وامدار شخص یا گروهی نباشد. بر سر مصالح و منافع  مردم و کشور با کسی معامله نکند.

 

ادامه مطلب ...

وحید احمدی درجمع مردم بیستون ودینور: نماینده شدن آسان است، اما نماینده ماندن و متعهد به مردم بودن سخت است/عکس

امروزچهارشنبه همایش انتخاباتی دینور و بیستون درمراسم سخنرانی «شیخ وحید احمدی» و حمایت مجدد آیت ا... حاج ذکر ا... احمدی از وحید احمدی :

همایش با سخنرانی آیت ا... حاج ذکر ا... احمدی که به «زبان کردی» با مردم سخن می گفت، آغاز شد.وی با اشاره به شایعات مطرح شده در منطقه،افزود: «چند روز پیش شایعاتی مطرح شده بود که بنده از شخص دیگری حمایت کرده ام، به همین دلیل خود را به منطقه رساندم تا حمایت کامل خود را از برادر صادق و پاکدست خود، «شیخ وحید احمدی» اعلام کنم و از همه دوستانی که به من علاقه دارند؛ بخواهم تا به او رأی دهند.»

 

ادامه مطلب ...