با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

حمایت دومین حزب اصلاح طلب کشور» از وحید احمدی/ حزب اراده ملت

دبیر حزب اراده ملت، دومین حزب سراسری و ملی اصلاح طلبان در کشور – شاخه استان کرمانشاه- ساعاتی پیش، رسماً نامزدهای خود در این استان را، اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مادنا، عباسعلی بهرامی وارسته،دبیر حزب اراده ملت، در گفت و گو با این سایت خبری، نامزدهای خود در شهرستان کرمانشاه را، «احمد صفری»، «سید سعید حیدری طیب» و «بهروز خسروی» اعلام و حمایت این حزب از نامزدهای یادشده را ابراز داشت.

 

بهرامی وارسته عنوان کرد: «در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون و دینور، این حزب از حجت الاسلام والمسلمین «وحید احمدی» حمایت می کند.

 ح

بر اساس همین گفت و گو، کاندیدای مورد حمایت حزب اراده ملت، شاخه استان کرمانشاه در حوزه انتخابیه قصر شیرین، سر پل ذهاب و گیلانغرب، «فتح الله حسینی» خواهد بود.

 

دبیر حزب اراده ملت در این استان، نامزدهای خود در شهرستان های اسلام آباد غرب و دالاهو، «علی صابری» و در حوزه انتخابیه شهرستان سنقر و کلیایی، «حسین خوش اقبال» اعلام نمود.

 

گفتنی است؛ اعلام نامزدهای یادشده در استان های کرمانشاه، پس از جلسات متعدد صورت گرفته و اینک رسماً اعلام شده است. این دومین حزب اصلاح طلب پس از مجمع هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه است که رسماً «وحید احمدی» را در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین، برمی گزیند.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.