با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

وحید احمدی درجمع مردم بیستون ودینور: نماینده شدن آسان است، اما نماینده ماندن و متعهد به مردم بودن سخت است/عکس

امروزچهارشنبه همایش انتخاباتی دینور و بیستون درمراسم سخنرانی «شیخ وحید احمدی» و حمایت مجدد آیت ا... حاج ذکر ا... احمدی از وحید احمدی :

همایش با سخنرانی آیت ا... حاج ذکر ا... احمدی که به «زبان کردی» با مردم سخن می گفت، آغاز شد.وی با اشاره به شایعات مطرح شده در منطقه،افزود: «چند روز پیش شایعاتی مطرح شده بود که بنده از شخص دیگری حمایت کرده ام، به همین دلیل خود را به منطقه رساندم تا حمایت کامل خود را از برادر صادق و پاکدست خود، «شیخ وحید احمدی» اعلام کنم و از همه دوستانی که به من علاقه دارند؛ بخواهم تا به او رأی دهند.»

 

 

وی در ادامه سخنان خود مردم دینور و بیستون را مردمی دین دار و ولایت مدار خواند و با یادآوری پیشینه تاریخی کهن این منطقه، همه مردم را به حضور در پای صندوق های رأی دعوت کرد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین وحید احمدی نماینده منطقه و نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به شایعات حمایت حاج ذکر ا... از فردی دیگر، گفت: «ایشان اینجا آمدند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.»

 

وحید احمدی در ادامه این همایش به «بلوغ و آگاهی مردم» منطقه اشاره کرد و یادآور شد: «مردم ما آگاه شده اند و دیگر دوره دروغ و فریب به سر رسیده و تنها راه، دوستی با خدا و مردم، صداقت و راستگویی است.»

 

وی درباره انتخابات پیش رو، تأکید کرد: «نماینده شدن آسان است، اما نماینده ماندن و متعهد به مردم بودن سخت است. ایرانِ امروز، نیازمند مردانی از جنس صداقت و راستگویی است تا کشور را به سوی توسعه و آبادانی پیش ببرند.»

 

احمدی همچنین به اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و اشتغال در منطقه به ویژه طرحِ مشاغل سخت برای کارگران کارخانه قند بیستون و پیگیری ها و ارائه طرح ساماندهی چاه های عمیق برای آب های کشاورزی، خبر داد.

 

شیخ وحید احمدی در خاتمه این همایش مردم را به حرکت در چارچوب قانون، ادب و دوری از هرگونه بد اخلاقی تشویق کرد و با تشکر از حضور پر شکوه و صمیمی مردم منطقه، خواست تا در انتخابات، حماسه ای دیگر بیافرینند.







نظرات 1 + ارسال نظر
همشهری چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 22:07

آری نماینده ماندن و متعهد به مردم بودن سخت است.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.