با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

«خرید رأی» حربه مقابله با راستگویان و...

در سومین ویژه نامه مطبوعاتی –بهار کرمانشاه- گزارش تحلیلی مشروحی از جایگاه نمایندگی منطقه در مجلس شورای اسلامی و این سوال که «آیا به راستی، راستگویی جرم است؟» مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

خرید رأی؛ تخلف یا توهین؟؛ تیتر دیگری است که معضل خرید رأی در منطقه را مورد بررسی قرار می دهد و این سوال را از مخاطبان فهیم و آگاه می پرسد که؛« خرید رأی، آیا تخلف و یا توهینی به شعور و احساسات مردم شریف منطقه نیست؟»

در این گزارش با اشاره به فصل هفتم قانون انتخابات، خرید رأی در 3 دوره قبل و گذاشتن قرارهای مالی در قبال جمع آوری شناسنامه در سطح برخی روستاها را یادآوری می کند و از نهادهای نظارتی و قانونی می خواهد که جلوی این اتفاق ناخوشایند و خلاف قانون را بگیرند تا انتخابات در فضای سالم و رقابتی انجام شود.

درادامه همین گزارش، به عملکرد «وحید احمدی» نماینده منطقه و نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در 4 سال گذشته پرداخته می شود و نقش وی در ارتقای جایگاه نمایندگی را بررسی می کند.


 

ادامه مطلب ...

همایش باشکوه انتخاباتی مردم هرسین در مسجد صاحب الزمان (عج)/عکس

عصریکشنبه این همایش باشکوه که برخی به دلیل محدودیت جا، ایستاده بودند، با حضور گسترده مردان و بانوان شریف هرسین، آغاز شد. در ابتدای این همایش، سنگ سفیدی از معلمان نام آشنای شهر خطاب به مردم گفت: «حجت الاسلام والمسلمین وحید احمدی، فرزند انقلاب است. برای ما در این منطقه جدای از حضور او به عنوان سفیر ایران در مغرب، نقشی که در کمیسیون ویژه برجام و به نتیجه رسیدن آن داشت، مایه مباهات و افتخار مردم این منطقه است.» در این هنگام مردم با شعار «احمدی، احمدی، حمایتت می کنیم» قدرشناسی خود را جلوه گر ساختند.

 سنگ سفیدی در ادامه، مردم را به حفظ آگاهی و انتخاب اصلح و حمایت از وحید احمدی فراخواند.

سپس وحید احمدی نماینده کنونی در سخنانی ضمن تأکید بر لزوم رفع محرومیت و ادامه مسیر عمران و آبادانی هرسین، مطرح کرد: « ما در هرسین موفق شدیم در بحث اشتغال، طرحی را تدوین کنیم و به تصویب برسانیم که کارخانجات از نیروهای بومی شهرستان استفاده کنند.»

 

ادامه مطلب ...