با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

با کرمانشاه

همراه با"انتخابات مجلس(حوزه گنگاور صحنه هرسین بیستون دینور)"

فرماندار کرمانشاه: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در کرمانشاه هستند

فضل‌الله رنجبر ظهر امروز در دومین دوره آموزشی نمایندگان فرمانداری و هیئت‌های اجرایی انتخابات در کرمانشاه با اشاره به اینکه برخی کاندیداها قانون را رعایت نکرده، گفت: این افراد در تبلیغات اقدام به دیوارنویسی کرده‌اند.

 

فرماندار کرمانشاه با اشاره به ارائه آموزش فنی و نرم‌افزاری به اعضای هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، گفت: برخورد قانونی با تخلفات انتخاباتی انجام می‌گیرد.

  

وی از الزامی بودن همراه داشتن کارت ملی یا کد ملی برای رای دادن خبر داد و گفت: بیش از 3 هزار و 500 نفر دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در کرمانشاه هستند و اعضای شعبه‌ها و نمایندگان فرماندار باید در محل اخذ رای در شعبه‌ها حضور به‌موقع داشته باشند.

 

رنجبر با اشاره به نصب اسامی کاندیداها در محل انتخابات و پلمب درب کوچک صندوق‌های اخذ رای پس از قرائت آرا با دو بست اجرایی و نظارت، گفت: سر بست نیز باید رو به بالا باشد تا رای اضافه نشود.

 

فرماندار کرمانشاه دقت در شمارش برای رعایت حق‌الناس را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: تکرار چندباره اسم کاندیدا در یک برگ رای یک رای شمارش می‌شود و جابه‌جا شدن آرای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باید اصلاح شود.

 

 

همجنین فرماندار کرمانشاه و هیئت های اجرایی انتخابات شهرستان کرمانشاه، پیش از ظهر امروز(2 اسفند) در جلسه آموزشی شرکت و سوگندنامه صیانت از آرای مردم را قرائت کردند.

 

 

 

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در این جلسه، با اشاره به اینکه نمایندگان باید برای برپایی انتخاباتی باشکوه در کرمانشاه نهایت تلاش خود را به کار بگیرند، اذعان داشت: نباید حق هیچ نامزد انتخاباتی و مردم در انتخابات ضایع شود.

 

 

 

وی، ادامه داد: مسئولیت اصلی و مهم هیئت های اجرایی نیز برگزاری یک انتخابات سالم و بدون مشکل است که باید آنها نیز در کار خود دقت عمل داشته باشند.

 

 

 

رنجبر، خاطرنشان کرد: نمایندگان فرماندار و هیئت های اجرایی باید از رأی های مردم که در صندوق ها ریخته می شود به عنوان یک امانت نگهداری کنند.

 

 

 

به گفته این مقام مسئول، مردم کرمانشاه در تاریخ هفتم اسفندماه سال جاری با حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رأی بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام و ولایت فقیه اعلام خواهند کرد.

 

 

 

فرماندار کرمانشاه در این جلسه توضیحاتی را هم درباره شمارش آرا، شیوه صحیح قرائت رأی های مردم و سایر نکات مرتبط در این خصوص را برای نمایندگان فرماندار و هیئت های اجرایی تشریح کرد.

 

 

 

گفتنی است، برای اولین بار مراسم قرائت سوگندنامه صیانت از آراء در جلسه پایانی آموزش نمایندگان فرماندار برگزار شد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.